Testovanie importu do Woo

Príklad na otestovanie importu…

Pridanie zákazky. 

17.39 vytvorená kópia poslednej zákazky, s ID Test, nastavený export len na web, nie na portále. Zámerne vybraná zákazka, ktorá predtým hlásila chybu v exporte.

Počas najbližšej štvrťhodiny prebehne export.

Zákazka sa však správne dostala na web, kvôli množstvu fotiek však RS ukončil export skôr ako sa mu vrátila odpoveď s ID zákazky na webe.

Zákazka tam je a je správne zaradená medzi aktívnymi.

Dôvodom, prečo sa to nestihlo, sú jednoznačne fotografie. Z každej jednej fotky sa vytvára množstvo náhľadov, ak je tam tých fotiek 20, nejaký čas to trvá. Rovnako to ovplyvňuje zaťaženie hostingu a samotnej stránky.

Toto rieši správca webu optimalizáciou náhľadov alebo RK systémom svojej práce –  pri novej ponuke nahrá len pár fotiek, počká na export a potom doplní fotky. Pri ďalšom importe sa doplnia všetky fotky.

Pozn. toto by sa malo doriešiť, pretože kým si RS myslí, že ponuka nebola exportovaná, posiela všetky fotky nanovo a s každou zmenou sa nahrávajú na web nanovo, čím sa zahlcuje hosting.

Toto je správna „chyba“:  – zákazka bola prepojená, ale pri ďalšej editácii už to zase nestihol kvôli fotkám. Ale v detail ponuky je informácia o tom, že je zákazka na webe.

Rovnako o tom vie maklér. Pokiaľ má byť zákazka na webe a detaile dole nevidí ID z webu, tak by to mal riešiť.

Zmena zákazky na predanú.

18.15 Zmena stavu zákazky na predanú

Špecifikum tohto importu je, že sa predané zákazky nemajú, takže sa pri statuse 4 a 8 ruší info z RS o vymazaní.  A nastavuje sa štítok „sold“ = predané, ktorý sa importuje ako product_tag Predané.

18.37 – ešte stále neprebehol export z RS, takže sa zákazka nemala ako na webe upraviť.

Odpoveď od RS: „aktívne zákazky, ktoré majú povolený export by mali byť vždy exportované. Zmenou stavu na Predané, Prenajaté alebo Zrušené sa z portálov a z webu klienta zmažú. Informácia o zmazaní sa aj na web klienta pošle vždy, ak ale pred tým pri vytváraní vrátilo chybu predpokladáme, že nám znova aj pri zmazaní vráti chybu.“ 

  • po opakovanom prečítaní pochopíte, že to znamená, že zákazky s chybou sa pri zmene stavu znova neexportujú. Takže ak je tam chyba, musí sa zákazka upraviť na webe ručne.

Ručná oprava (platí len pri riešení na woocommerce)

To nie je správny návod: – to sú kategórie, nie tagy. V kategóriach sú druhy nehnuteľností.

 

Správne:  – zrušiť aktuálne a pridať Pridané.   To že to treba robiť ručne je nastavením taxonómie product_tag (treba ju nastaviť ako hierarchical, aby to boli zaškrtávacie políčka.

Pri tomto riešení sa veľmi ľahko preklepne, vždy sa musí vyberať z existujúcich možností.

 

Doplnenie 2024/09:  Realsoft pri exporte čaká 60 sekúnd, kým zruší export a označí export ako neúspešný, skončiaci s chybou. V skutočnosti export na web dobehne v poriadku. Požiadavke zmeniť chybovú hlášku napr. na vypršal časový limit nebolo vyhovené.  Má to dopad pri sťahovaní zákaziek z webu, pretože ak v Realsofte nie je určené ID na webe, nepošle sa požiadavka na zmazanie ponuky (lebo sa predpokladá, že keď bola chyba predtým, tak bude aj teraz). Opäť požiadavke na zmenu (poslať to zakaždým) vyhovené nebolo.

Additional features alebo ďalšie vlastnosti
Nastavenie importu maklérov do Houzez z Realsoftu